فروش اقساطی مبلمان بدون چک

ساخت وبلاگ

5 نکته مهم در هنگام خرید پارچه مبلی

انتخاب طرح و رنگ پارچه مبلی هنگام خرید مبل

رنگ و طرح پارچه مبلی، به دکوراسیون منزل شما زیبایی و جلوه خاصی می بخشد.انتخاب پارچه مبلی با توجه به رنگ و فضای خانه شما بهتر است شکل بگیرد.اگر تا به حال مبلمان نداشته اید و رنگ مبلمان را با توجه به فرش ها یا موکت انتخاب می کنید، میبایست رنگ مبل مورد نظر شما با فرش یا موکت منزل هارمونی خوبی ایجاد کند.پارچه های مبلی مثل دیگر پارچه ها از کیفیت و قیمت های مختلف موجود هستند. جنس الیاف پارچه مبل و نوع داخلی و خارجی ، میزان مقاومت و ماندگاری آن از فاکتورهای مؤثر در قیمت پارچه مبلی هستند.

نکاتی درباره انتخاب پارچه مبل

نکته قابل توجه در انتخاب پارچه مبلی اینکه برای فضاهای امروزی مانند آپارتمان پارچه های ساده و بدون طرح خاص، به بازتر شدن فضا کمک می کند. نسبت به فضای باز می توانید پارچه های مبلی با طرح شلوغتری رو انتخاب کنید.

پارچه مبل راحتی

مبلهای راحتی  معمولاً با  پارچه های ساده و رنگ های تک بهتر شکل می گیرند. البته با کوسن های طرح دار نمای زیباتری بوجود میاورند. پارچه های مبلی مخملی یا کریستال در کنار سادگی ، ظاهر لوکس به فضای منزل می دهند. دلیل اینکه معمولا تمام پارچه هستند و چوب و فلز در بدنه اصلی و رویه آن به کار نرفته است، انتخاب جنس پارچه رومبلی خیلی اهمیت دارد. مبل راحتی معمولاً استفاده بیشتری در منزل دارد، اکثر این مبلها قبلیت تخت خوابشو دارند.مسلم است که پارچه این مبل ها باید استحکام بیشتری داشته باشد.بر خلاف مبل های استایل و به خصوص سلطنتی که ساعاتی در روز قابل استفاده هستند.

انتخاب جنس پارچه مبلی برای مبل های راحتی با توجه به فضای خانه

پارچه مبلی مازراتی از برندهای معروف و با کیفیت بالای شناخته شده، مناسب مبل ها ی راحتی هست. پارچه مازراتی با تنوع رنگ بسیار بالا، از پارچه های مدرن است و معمولاً روی مد است. اگر پارچه مخمل انتخاب شماست، پارچه مخملی مات و بدون پرز مناسب برای دکوراسیون خانه های وسیع است و بالعکس پارچه های مخملی براق و پرزدار برای دکوراسیون خانه های نسبتا کوچک تر مناسب است.


 

کیفیت پارچه مبلی

کیفیت و دوام پارچه مبلی را چطور تشخیص دهیم؟ این سوالیست که حتما هنگام خواندن این صفحه به ذهن شما می رسد. پارچه مبلی با کیفیت کش نمی آید. بعد از اندک مدتی دچار ساییدگی و پرزگرفتگی نمی شود.پارچه مبلی که بعد از مدتی استفاده مکرر ، زیبایی خود را از دست بدهد و در نشیمن گاه جلوه بدی ایجاد کند، جنس مرغوبی نیست.محل دوخت پارچه مبلی که معمولا برای مبل راحتی در نشیمنگاه به چشم می خورد؛ در پارچه های نامرغوب، جای سوزن قابل مشاهده است و تحت فشار حالت در رفتگی پیدا می کند. برای انواع پارچه مبلی نکاتی لازم است بدانیم. پارچه مبلی مخملی که از پرطرفدارترین پارچه هاست ، فشردگی این پارچه ها  کیفیت آن را نشان می دهد.هر چه فشردگی بهتری داشته باشد پارچه مخملی با دوام تر ی است.

مبل های استیل

از آنجایی که رسمی‌تر و ترکیبی از چوب و پارچه هستند به نسبت پارچه مبل کمتری در آن به کار رفته است.مبل های استایل دارای پارچه هایی با طرح منظم و گدار هستند.ترکیب رنگهای مکمل برای طرح روی پارچه مبلی با زمینه پارچه مبل، زیبایی خاص رو ایجاد می کند. با مطالعه مقاله رنگ مبل، ست رنگ خانه در انتخاب پارچه مبلی و ترکیب رنگ آن همیشه از انتخاب خود در هر برهه  زمانی رضایت خواهید  داشت. از آنجایی که قسمت نشیمن مبل از پارچه است و پارچه مبل در واقع از بخش‌های اصلی مبلمان محسوب می شود. در خرید مبلمان دقت در نوع وجنس پارچه مبل بسیار امر مهمی می‌باشد. قبل از اینکه در نوع و جنس پارچه مبل دقت کنید، بهتراست بدانید چه نوع مبلی مناسب رنگ خانه شما و همچنین دکوراسیون فضای منزل می‌باشد.

پارچه‌های مبلی از نظر طرح

به طور کلی پارچه های مبلی یا ساده هستند یا طرح‌دار:
شما می توانید برای بهتر شدن فضا و روح بخشیدن به رنگ خانه و محیط آن، مبلمانی ساده با کوسن های طرح دار یا بر عکس انتخاب کنید. در بازار پارچه مبلمان مختلف وجود دارد،این پارچه ها ازانواع ایرانی، چینی، ترک، ایتالیایی می باشد. پارچه های مبل از جنس پارچه، چرم،کتان، پشم تهیه می شود. حتما مبلمانی که از پارچه ترک و پارچه ایتالیایی تولید شده است برتری بیشتری نسبت به سایر مبلمان دارد. کیفیت پارچه این مبلمان بسیار بالا می باشد از آنجایی که پارچه مبل ترک و ایتالیایی دارای نقش های خاص و با اصالت است کپی برداری از آن غیرممکن است.

با این که قیمت این نوع مبلمان گران تر است اما با خرید این مبلمان می توانید بدون دغدغه از خراب شدن روکش مبل سالها از زیبایی، کیفیت، دوام پارچه مبلتان لذت ببرید.

فروش اقساطی مبلمان بدون چک...
ما را در سایت فروش اقساطی مبلمان بدون چک دنبال می کنید

برچسب : بازار مبل, فروش مبل قسطی, خرید مبل فسطی در کرج, مبل راحتی قسطی, بازار مبل کوروش, نویسنده : موسوی bzrkrshkrj بازدید : 169 تاريخ : سه شنبه 25 آذر 1399 ساعت: 17:07

5 روش ست کردن رنگ و سبک مبلمان با فرش با راهنمای کامل

برای انتخاب ست مبل با فرش ابتدا مبلمانتان را انتخاب کنید

بزرگترین دوراهی در انتخاب ست مبل با فرش این است که ابتدا باید کدام را تهیه کنید؟ رنگ مبل یا رنگ فرش؟ ما به شما توصیه می‌کنیم که ابتدا حتما رنگ و سبک مبلتان را انتخاب کنید. دلیلش هم این است که پیدا کردن فرش برای ست کردن با مبل خیلی راحت‌تر از پیدا کردن مبلی است که با فرشتان ست شود.

به طرح و بافت بدنه و پارچه مبلتان توجه کنید

بافت و طرح پارچه و بدنه مبل می‌تواند شما را در انتخاب ست مبل با فرش مورد نظرتان به خوبی راهنمایی کند.

البته شما همیشه چهار انتخاب دارید. اول وقتی مبلتان بافت یا طرح واضح و مشخصی دارد، موکت یا فرش را نیز متناسب با مبلتان، طرح‌دار یا بافت‌دار انتخاب کنید

دومین انتخاب این است که برای مبل‌های با بافت و نقش مشخص، موکت یا فرش ساده بگیرید.

سوم اینکه برای مبل‌هایی با بافت ساده، موکت‌های طرح‌دار و شلوغ بگیرید.

و چهارمین روش انتخاب این است که برای مبل‌های ساده، فرش یا موکت ساده انتخاب کنید.

ترکیب رنگ چیدمان منزل

ترکیب رنگ چیدمان منزل شما با سبک های مختلفی می تواند، شکل بگیرد. استفاده از رنگهای تناژ های یک رنگ تک، رنگهای مکمل و رنگهای متضاد سه روش اصلی در ترکیب رنگها هستند. روشهای ترکیب رنگ می تواند مدرن باشد یا به سلیقه شخصی شما انجام بگیرد. اگر بخواهید به سبک طراحان اروپایی کار کنید، ترکیب رنگ چیدمان منزل با رنگهای لایت یا شفاف، فضای خانه را بازتر کنید.

استفاده از یک رنگ مونوکروم : در این سبک تناژهای مختلف یک رنگ (درجات مختلف رنگ) را درکنار هم قرار میدهند. بافت های پارچه ای متفاوت در ترکیب مبلمان بکار میرود تا جلوه خود را نشان دهد.

استفاده از رنگهای مکمل: سه رنگ اصلی  آبی و قرمز و زرد وقتی دو به دو با هم ترکیب می شود، با رنگ سوم رنگ مکمل را بوجود میاورد. مثلا آبی و قرمز با هم رنگ بنفش را می سازند که با رنگ زرد که حالت مکمل دارد.

ترکیب رنگ زرد با بنفش


 
 

ترکیب رنگ آبی و قرمز


 

ترکیب رنگ آبی فیروزه ای و صورتی


ترکیب رنگ آبی سورمه ای و نارنجی


 

رنگ ست مبل با فرش را انتخاب کنید

حالا نوبت می‌رسد به انتخاب رنگ. البته انتخاب رنگ همراه با انتخاب طرح و بافت مبل و فرش شما رخ می‌دهد، بنابرین تصور نکنید که این مرحله، مرحله‌ای جداگانه است. تنها این نکات را بخوانید و هنگام انخاب ست مبل با فرش منزلتان، همه این نکات را همزمان به یاد داشته باشید.

برای انتخاب رنگ ست مبل با فرش باید بدانید که رنگ ها چطور باهم ست می شوند وقوانین ترکیب رنگو الگوهای رنگبندی را بدانید.

شما می‌توانید رنگ مبل و فرش را همرنگ انتخاب کنید. به این الگو، الگوی تک رنگ یا کروماتیک می‌گویند. میتوانید از توناژهای مختلف یک رنگ برای این الگوی رنگ استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از الگوی رنگ‌های مکمل استفاده کنید. این ترکیب رنگ برای اشخاصی مناسب است که عاشق تضاد و هیجان هستند و رنگ‌ها به آنها روحیه خوبی می‌دهند.

سبک مبلمان و فرش را با هم هماهنگ کنید

منظور از سبک مبل همان استیل، کلاسیک یا راحتی بودن مبل است. مبل های سلطنتی واستیل بیشتر با فرش‌های سنتی ایرانی ست می‌شوند. این ست مبلمان با فرش بیشتر برای خانه‌هایی با دکوراسیون کلاسیک و سنتی مناسب است. البته از فرش ایرانی در دکوراسیون امروزی نیز می‌توان استفاده کرد و دکوراسیونی زیبا خلق کرد.

و مبل‌های راحتی و کاناپه‌ها و مبل‌های ال مدرن بیشتر با فرش‌های مدرن و موکت‌ها ست می‌شوند. این ست مبل با فرش نیز برای خانه‌هایی با دکوراسیون مدرن و امروزی مناسب است.

ست گردن رنگ مبلمان با پرده

به طرح کوسن‌ها توجه کنید

یکی دیگر از مواردی که شما را در انتخاب ست فرش با مبل کمک می‌کند، توجه به طرح و رنگ کوسن‌ها است. می‌توانید فرش خانه را با کوسن‌هایتان ست کنید. و یا روکش کوسن‌ها را با توجه به طرح و رنگ فرش انتخاب کنید.

فروش اقساطی مبلمان بدون چک...
ما را در سایت فروش اقساطی مبلمان بدون چک دنبال می کنید

برچسب : بازار مبل, فروش مبل قسطی, خرید مبل فسطی در کرج, مبل راحتی قسطی, بازار مبل کوروش, نویسنده : موسوی bzrkrshkrj بازدید : 193 تاريخ : سه شنبه 18 آذر 1399 ساعت: 23:48

نکات طلایی درباره چیدمان اصولی مبلمان

 

نحوه استفاده

به این نکته توجه کنید که چگونه می‌توانید از فضای موجود استفاده کنید و اکثر مردم چگونه از چنین فضایی استفاده می‌کنند. با این کار تیپ و تعداد مبلمان مورد نیازتان مشخص خواهد شد.

نقطه کانونی

نقطه کانونی اتاق را مشخص کنید و مبلمان‌تان را بر اساس آن بچینید. نقطه کانونی‌تان می‌تواند شومینه، تلویزیون یا حتی یک چشم‌انداز بیرون از خانه باشد؛ به‌عنوان‌مثال اگر قصد تماشای تلویزیون در اتاق‌تان را دارید، دقت کنید که فاصله بین مبلمان و تلویزیون باید سه برابر سایز صفحه ‌نمایش باشد؛ یعنی اگر صفحه‌ نمایش 40 اینچی دارید باید فاصله آن تا مبلمان‌تان 3 متر باشد.

اولویت‌بندی

همیشه اول بزرگ‌ترین تکه مبلمان را در جای مورد نظر قرار دهید؛ مثل کاناپه پذیرایی یا تخت در اتاق‌خواب. غالبا جایگاه این قطعات روبه‌روی نقطه کانونی است. برای تسهیل گفت‌وگو بین افراد، صندلی‌ها نباید بیشتر از 2.5 متر با یکدیگر فاصله داشته باشند. اگر اتاق‌تان خیلی کوچک است از قرار دادن همه اجزای مبلمان‌تان جلوی دیوارها خودداری کنید.

تقارن

برای اتاق‌های رسمی همواره تقارن جوابگوست. چیدمان نامتقارن به فضا حس و حال غیررسمی می‌دهد.

شلوغی و تجمع

سعی کنید مسیرهای ورودی را خیلی شلوغ نکنید. از قرار دادن مبلمان‌های بزرگ و دست و پاگیر در ورودی‌ها خودداری کنید. حداقل و حداکثر فاصله از ورودی‌ها باید حدود 60 تا 120 سانتی‌متر باشد.

سعی کنید تجمع وسایل در اطراف اتاق باشد نه وسط آن؛ زیرا تجمع وسایل در وسط اتاق باعث تبدیل آن فضا به 2 نشیمن کوچک می‌شود؛ درحالی‌که اگر وسایل را دورتادور اتاق بچینید یک فضای نشیمن بزرگ خواهید داشت.

تنوع

برای چشم‌نواز کردن فضا از مبلمان با سایزهای مختلف استفاده کنید. تعادل را با قرار دادن 2 قطعه بزرگ روبه‌روی هم برقرار کنید و از قرار دادن 2 شیء بزرگ یا بلند در کنار یکدیگر خودداری کنید.

کنتراست

از ترکیب خطوط راست و منحنی برای ایجاد تضاد استفاده کنید؛ مثلا اگر مبلمان‌تان به‌صورت خطی (L) و مدرن است از یک میز گرد برای ایجاد تضاد استفاده کنید و اگر مبلمان‌تان گرد و منحنی است از یک میز زاویه‌دار کمک بگیرید.

سهولت استفاده

همواره میز جلومبلی را طوری قرار دهید که از همه‌ مبل‌ها قابل‌دسترسی باشد. اگر از چند میز استفاده می‌کنید بهتر است که اندازه‌های مشابهی داشته باشند و کنار مبلمانی که برای مطالعه در نظر گرفته‌اید، حتما یک چراغ قرار دهید. همچنین حدود 35تا 40 سانتی‌متر بین میز قهوه‌خوری و مبل‌تان برای ریلکس نشستن و دراز کردن پاها فاصله در نظر بگیرید.

فضای حرکت

برای اتاق غذاخوری مطمئن شوید که بین هر لبه میز و دیوار حدود 120سانتی‌متر فاصله وجود داشته باشد. در صورت محدودیت فضا حداقل 90 سانتی‌متر فاصله نیاز است؛ به‌طوری‌که بتوان به‌راحتی دورتادور میز چرخید. در مورد اتاق‌خواب هم بین تخت و دیوار حداقل 60 سانتی‌متر فاصله الزامی است و بین تخت تا در، در حالت باز نیز 90 سانتی‌متر.

طراحی

قبل از اقدام به کار بهتر است اول طرح‌تان را روی کاغذ اجرا کنید. ابعاد اتاق‌ها را مشخص کرده و محل قرارگیری در و پنجره‌ها، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و سیستم‌های الکتریکی و سپس محل قرارگیری وسایل و مبلمان را روی نقشه‌تان مشخص کنید. می‌بینید که به نتایج بسیار مفیدی دست می‌یابید.

 

 

فروش اقساطی مبلمان بدون چک...
ما را در سایت فروش اقساطی مبلمان بدون چک دنبال می کنید

برچسب : بازار مبل, فروش مبل قسطی, خرید مبل فسطی در کرج, مبل راحتی قسطی, بازار مبل کوروش, نویسنده : موسوی bzrkrshkrj بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 18:20

5 نکته مهم هنگام خرید مبل

روی مبلمان مورد نظر خود بنشینید
با هوشیاری روی مبل بنشینید.ممکن است هنگام خرید بیشتر از همه چیز به ظاهر مبل نگاه کنید و به ابعاد و راحتی آن توجه نکنید و حواستان به این موضوع باشد که ابعاد آن متناسب با اندازه بدنتان باشد.آیا نشیمن آن با طول ران پاهایتان تطبیق دارد ؟ آیا به راحتی پاهایتان روی کف زمین می رسد و می توانند استراحت کنند ؟ آیا دسته مبل یا صندلی با دست شما متناسب است؟ ممکن است این نکات کوچک زیاد به چشم نیاید اما می تواند در گذر زمان تجربه بدی را با استفاده از مبلمان در ذهن شما بوجود بیاورد.پس مطمئن شوید که همه چیز عالی باشد.

هنگام  خرید مبلمان به زیر آن نگاه کنید
اگر مبلمانی دست دوم باشد با مشاهده زیر آن می توانید آگاه شوید. به  بازار مبلمان های مختلف با تنوع بازدید کنید و به عنوان خرید مبل به جزئیات و مصالح مبل دقت کنید؛   چنانچه از یک مبل فروشی خرید می کنید به قطعات آن که چطور کنار هم قرار گرفتند، به اتصالات آن که چگونه اجزا را به هم وصل کردند ، به چفت و بست پارچه ، نوع چوب آن ، به تشک و ابر آن و دیگر چیزها که نشان دهنده کیفیت آن است دقت کنید. حواستان باشد که ظاهر یک مبلمان می تواند خیلی زیبا باشد اما داخل آن از مواد و مصالح بی کیفیت تشکیل شده باشد.

در مورد تشخیص کیفیت ملبمان(در این صفحه راهنمای کامل آشنایی با محصولات داخل مبل و سایر قسمت های مبلمان توضیح داده ایم)، پارچه و چوب مبلمان و ابر آن خیلی مهم هستند.کیفیت پارچه مبلمان از روی محل دوخت به خوبی، خود را نشان می دهد.در پارچه مبلی خوب نباید در محل  دوخت، پارگی و ازجاکندگی و جای سوزن دیده شود. و با ناخن زدن نباید پرز پارچه بلند شود. نام برند پارچه مبلی ملاک اصلی کیفیت آن نیست.بررسی خودتان با دقت به موارد ذکر شده می تواند آشکارکننده  کیفیت باشد.

آن را بلند کنید

در بسیاری از موارد وزن یک مبلمان نشان دهنده کیفیت آن است. اگر وزن آن سبک تر از چیزی باشد که قبلا تجربه کردید می تواند نشانه هایی از کوتاهی در کیفیت آن باشد و شاید چارچوب آن استحکام خوبی نداشته باشد. ممکن است شما در یک فروشگاه به دنبال مبلمانی سبک باشید به این دلیل که برای تغییر دکوراسیون منزلتان مشکل چندانی در جابه جایی نداشته باشید اما به کیفیت و دوام آن هم توجه کنید.


 

پارچه و سطح آن را بررسی کنید
رنگ و طرح و الگو چیز هایی هستند که شما هر روزه روی مبلمان خواهید دید بنابراین بهتر است به جنس آن ها و کیفیت کار تمام شده نیز توجه کنید. نگهداری یک اصل مهم در خوب نگه داشتن مبلمان است پس دقت کنید که گزینه شما بتواند در سالیان دراز کیفیت خود را حفظ کند و پارچه و سطح آن از بین نرود. همچنین بهتر است سطح چوبی آن را بررسی کنید تا قابلیت صیقل دادن داشته باشد و طوری نباشد که پس از چند بار پرداخت کیفیت خود را از دست بدهد.

مبلمان مورد نظر خود را اندازه بگیرید
اندازه های مناسب مبلمان آینده خود را پیدا کنید و همراه خود به فروشگاه ببرید تا بتوانید با گزینه های خود بسنجید. مبلمان مورد نظر در فروشگاه را اندازه کنید و ببینید که آیا با فضای منزلتان متناسب است یا خیر و حواستان باشد که در صورت خرید چه مقدار فضای خالی در منزلتان باقی میماند تا بتوانید چیدمان خود را به راحتی و بدون مشکل انجام دهید. به قرار گیری آن ها در فضایتان فکر کنید و در نظر بگیرید که هر کدام از آن ها در کدام بخش از خانه تان می توانند قرار بگیرند.
چنانچه در خرید و انتخاب مبلمان مشکلی دارید و در چیدمان آن دچار تردید هستید می توانید ازمشاوران و طراحان دکوراسیون داخلی ما کمک بگیرید.

نمای مبل

نمای مبل مورد انتخاب شما، هنگام خرید و بعد از خرید به دلیل تفاوت نورپردازی در فروشگاه با منزل شما ، مسلماً تغییری در دید شما بوجود میاورد. چیدمان مبل و نورگیر بودن اتاق می تواند نمای آن را زنده کند. رنگ پرده ها را روشن و با رنگ مبل ها ست کنید که فضای بازتر را بوجود بیارید. برای باز شدن و ترکیب رنگ و ایجاد یک دکوراسیون مدرن با رنگ های لایت، توصیه می کنیم این صفحه را حتما مطالعه کنید

 

 

فروش اقساطی مبلمان بدون چک...
ما را در سایت فروش اقساطی مبلمان بدون چک دنبال می کنید

برچسب : بازار مبل, فروش مبل قسطی, خرید مبل فسطی در کرج, مبل راحتی قسطی, بازار مبل کوروش, نویسنده : موسوی bzrkrshkrj بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 16 آذر 1399 ساعت: 18:37